2019/3/5

《今晚玩救你》:好好笑餐飽

0







導演的前作《親子樂膠遊》令我失望,所以雖然《今晚玩救你》(Game Night)的口碑很好,還是不敢抱太大期望,結果在沒有期望下,這齣《今晚玩救你》能令我捧腹大笑,實在喜出望外。

對,看笑片我純粹想笑一下,所以我可以不管劇情合不合理,只能我能笑到哈哈聲,我就收貨了。

《今晚玩救你》講述一班朋友每星期都會聚在一起玩遊戲,本來玩開桌遊,今次男主角的哥哥卻將遊戲升級為真人版,請了一間遊戲公司來綁架自己,誰最先找到他就能得到一架跑車。一班好友磨拳擦掌,當有人闖入綁走男主角哥哥時,大家都以為遊戲開始,沒料到這些綁匪原來是真的……

電影的設定有趣,劇情發展很難猜透,因此常常帶來驚喜,而最重要是笑位充足,想輕輕鬆鬆笑一晚,這齣戲絕對是一個好選擇。

---------------------------------------------------
官方故事大綱:
MaxAnnie兩公婆每星期都約齊兩pair朋友舉行game night狂歡。Max大佬Brooks希望將遊戲升級,精心佈局神秘謀殺派對,請埋老臨扮黑幫同警察助陣。所以,Brooks被人綁走,一定係遊戲一部份啦除非唔係。當6位玩家開始想解謎贏出比賽時,就逐漸發現呢場「遊戲」並非想像中咁簡單。一心諗住越玩越激,點知搞到混亂又失控,陷入完全意料之外嘅局面!一場無規則、無分數、無路捉嘅綁架遊戲,玩家們今次究竟係要救人定救自己?

You Might Also Like
JOIN THE DISCUSSION