2008/6/19

我有許多好想

0






我想睇好多戲
我想寫好多Blog
我想睇電視
我想睇好多書
我想去旅行
我想剪頭髮
我想寫小說
我想食零食
我想掃Blog
我想早點睡覺
我想一覺睡到鬧鐘響
我想由頭到尾看一次《命中注定我愛你》
我想甚麼也不做
我想甚麼也不想
我想有好心情
------------------------------------------------------------
可是,在許多個好想之前,我必須先完成第二個大Project
我很叻女地按計劃完成第一個大Project
只要趕快完成第二個Project
星期日就可以去玩
然後,全身投入超級無敵大Project
---------------------------------------------------------------
所以,我開工去了


PS. 其實,我還想中六合彩啊
You Might Also Like
JOIN THE DISCUSSION