2008/9/22

無聊對話

0






友:昨天睇完家好月圓....Jo飽講個番話真的有意思...我身體比你好..你死得俾我早..哈哈
我:我一早就係咁諗,我要死先過老公,如果唔係我就好慘
友: 咁如果一齊死豈不是最好?
我: 咁就一定是因為遇上意外,屋企人會好慘
友:係呀...最好個個都長命百歲...開開心心!
我:所以我說,世界末日也沒有甚麼不好,因為所有人一齊死,就不會有人難過
友:係呀...我同意...突然間全部人消失..幾好..又唔駛準備...又唔痛
我:係囉,哈哈,突然就不怕世界末日啦
友:其實這個是事實嘛...最好就是全部人一齊消失...唔駛留下來的人痛苦...不過在大家還未消失前..就要盡量去享受人生呢
對話到此為止。
記得小時候傳聞1999年是世界末日時,我真的很不甘心,很害怕。
可是人漸長大,要經歷的都經歷過了,早在幾年前已覺得死而無憾,所以如果真的有世界末日這回事,我倒是欣然接受的。
很消極吧?昨天我突然有一種挫敗感,覺得自己甚麼也不是,生活中有太多瑣碎的煩惱,頭好脹,腦好昏。幸好這感覺只維持數小時,然後掛住煲電視,忘記所有煩惱啦。
其實呢,能夠活著都是幸福的,儘管活著好沉重。
振作呀!共勉之。
You Might Also Like
JOIN THE DISCUSSION