2009/7/9

靚靚幸福小師奶是怎樣練成的

0






告訴你如何做一個靚靚幸福小師奶吧。
首先要由內再到外再到返內。
內者,從體內調適。
朋友教每天煲這個飲。
圓肉+杞子+合桃+無核紅棗。
份量隨意。朋友會下冰糖,但我覺得圓肉本身已很甜,不用再加糖了。
這四樣東西都是女性寶品,連水連渣食,滋陰養顏。


好啦,調理完內在,就到外在了。
今天去了威記按摩,join了990十次的facial course,買了半價mask和眼霜扮靚靚。
今次掂呀。

咁之後就要由外到返內啦。
話到尾是一個幸福師奶,點都要有個好老公疼惜才行。
在我做facial期間,愛人一邊等我,一邊買了一份禮物送給我。
(偷偷告訴你,其實之前我有想過,約在威記等,那裏有我喜歡的品牌飾物,說不定愛人會送給我,事實證明不是我料事如神,而是愛人真的很疼我,一有機會就給我驚喜。)
咦,原來我在他心眼中是個小仙女,呵呵呵。

發自內心的幸福感無人能敵。
於是,一個又靚又幸福的師奶就這樣練成。
不過,我還有一點點貪心,我想做一個又靚又幸福又健康又叻又賢淑又溫柔的師奶。努力中......
You Might Also Like
JOIN THE DISCUSSION